Niniejsza witryna przeznaczona jest do osobistego lub zawodowego użytku osób, które zgodnie z prawem mogą spożywać napoje alkoholowe.

mam 18 lat
nie mam 18 lat

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m. in. w celach dostosowania do potrzeb użytkowników, poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies

Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Szukasz danych handlowych?

Na stronie w tym trybie wyświetlone zostaną szczegółowe dane logistyczne.
Można zmienić tryb klikając w prawym górnym rogu w widoku produktu.

O grupie

Od roku 1997 firma HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o. należy do międzynarodowej grupy Henkell & Co. z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech, której tradycja sięga roku 1832.

Grupa Henkell & Co. skupia w swoich ramach zarówno firmy niemieckie, jak też z innych krajów europejskich tzn. Francji, Węgier, Czech, Słowacji, Rumunii (więcej na ich temat w części: Firmy siostrzane). W ten sposób Henkell & Co. Group należy do największych producentów win musujących w Europie, jednocześnie jest liderem w tej kategorii na rynkach austriackim, węgierskim, czeskim, słowackim i rumuńskim.

Henkell & Co. angażuje się z sukcesami także w innych kategoriach alkoholi - m.in. w kategorii win spokojnych, w których lideruje na rynku węgierskim i czeskim, jest także liderem na rynku wódek w Niemczech.

Relatywnie szeroki wachlarz produktów (wina musujące, szampany, brandy, wina gronowe, wina deserowe, wermuty, likiery, wódki, RTD, koktajle) sprawia, że grupa Henkell & Co. nie jest w istocie firmą winiarską, ale postrzegana jest coraz bardziej jako firma alkoholowa ogólnie, odnosząca sukcesy i mająca wysokie kompetencje w różnych kategoriach wyrobów winiarskich i spirytusowych.

Promarkowa i prorynkowa strategia działania w grupie, gdzie jakość jest zawsze priorytetem przynosi wymierne pozytywne wyniki. W roku 2005 grupa Henkell & Co. zanotowała obrót w wysokości ponad 500 mln euro, jednocześnie sprzedała ponad 200 mln butelek alkoholi. Stanowi to kolejny wzrost w stosunku do roku poprzedniego, co jest potwierdzeniem słuszności filozofii firmy, w której podstawową rolę pełni dynamika działania, profesjonalizm i nastawienie na sukces.